Промовирано регионалното истражување „Зошто е важен интегритетот на медиумите“
Извештајот ги содржи резултатите од истражувањето спроведено во Албанија, Босна и Херцеговина, Македонија, Србија и Хрватска со цел да се посочат пречките во демократскиот развој на медиумските системи...
Read more
Мерење на економскиот придонес на аудиовизуелните индустрии во Македонија
Дигиталните технологии ги притискаат властите да развиваат нови стратегии и партиципаторни процеси на креирање политики.
Read more
Изработени се насоки за развој на аудиовизуелните индустрии
Катедрата на УНЕСКО при Високата школа на конференција ги претстави насоките за развој на креативните аудиовизуелни индустрии – филм, телевизија и видео игри во Македонија.
Read more
ТВ дебата „Врамувањето на локалните избори: Како се конструира пристрасноста во известувањето“
Како се конструира пристрасноста во новинарското известување и како медиумите известуваа за локалните избори.
Read more
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Промовирано регионалното истражување „Зошто е важен интегритетот на медиумите“
  • Мерење на економскиот придонес на аудиовизуелните индустрии во Македонија
  • Изработени се насоки за развој на аудиовизуелните индустрии
  • ТВ дебата „Врамувањето на локалните избори: Како се конструира пристрасноста во известувањето“

Photo gallery

UNESCO Department of Media, Dialogue and Mutual Understanding.
  • Меѓународната соработка се проширува со универзитет од САД
    Високата школа и Универзитетот Западна Каролина од САД ќе соработуваат во развојот на студиските програми.
  • Високата школа држеше обука за „Полицијата и медиумите“
    Во организација на Министерството за внатрешни работи и мисијата на ОБСЕ во Македонија, Високата школа за новинарство и за односи со јавности одржа обука за регионалните портпароли на МВР на тема „Полицијата и медиумите“.
  • Посета на истражувачката агенција Ипсос Стратеџик Пулс
    Како се планира и реализира едно маркетинг истражување беше темата на која студентите по односи со јавноста разговараа при посетата на истражувачката агенција „Ипсос Стратеџик Пулс“.
  • Религиозната разновидност преку објективот на студентите
    риесетина студенти на Високата школа со различна религиозна вероисповед учеа за другите религии преку фотографирање на карактеристичните елементи на неколку верски објекти.
  • Односите со јавноста треба да го штитат јавниот интерес
    Високото образование и континуираното усовршување на професионалците за односи со јавноста е неопходно за да се зајакне отчетноста на инситуциите, стратегиското раководење со компаниите и општествената одговорност.
  • Претседателот на IPRA прв пат во Македонија
    Високата школа, во соработка со Канцеларијата на УНЕСКО од Венеција организира тркалезна маса „Глобалните трендови и иновациските комуникации во односите со јавноста“ во понеделник на Скопски саем.