Промовирано регионалното истражување „Зошто е важен интегритетот на медиумите“
Извештајот ги содржи резултатите од истражувањето спроведено во Албанија, Босна и Херцеговина, Македонија, Србија и Хрватска со цел да се посочат пречките во демократскиот развој на медиумските системи...
Повеќе
Мерење на економскиот придонес на аудиовизуелните индустрии во Македонија
Дигиталните технологии ги притискаат властите да развиваат нови стратегии и партиципаторни процеси на креирање политики.
Повеќе
Изработени се насоки за развој на аудиовизуелните индустрии
Катедрата на УНЕСКО при Високата школа на конференција ги претстави насоките за развој на креативните аудиовизуелни индустрии – филм, телевизија и видео игри во Македонија.
Повеќе
ТВ дебата „Врамувањето на локалните избори: Како се конструира пристрасноста во известувањето“
Како се конструира пристрасноста во новинарското известување и како медиумите известуваа за локалните избори.
Повеќе
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Промовирано регионалното истражување „Зошто е важен интегритетот на медиумите“
  • Мерење на економскиот придонес на аудиовизуелните индустрии во Македонија
  • Изработени се насоки за развој на аудиовизуелните индустрии
  • ТВ дебата „Врамувањето на локалните избори: Како се конструира пристрасноста во известувањето“

Фото галерија

Катедра на УНЕСКО за медиуми, дијалог и заемно разбирање.
  • Mеѓународната соработка се проширува со универзитет од САД
    Високата школа и Универзитетот Западна Каролина од САД ќе соработуваат во развојот на студиските програми.
  • Високата школа држеше обука за „Полицијата и медиумите“
    Во организација на Министерството за внатрешни работи и мисијата на ОБСЕ во Македонија, Високата школа за новинарство и за односи со јавности одржа обука за регионалните портпароли на МВР на тема „Полицијата и медиумите“.
  • Посета на истражувачката агенција Ипсос Стратеџик Пулс
    Како се планира и реализира едно маркетинг истражување беше темата на која студентите по односи со јавноста разговараа при посетата на истражувачката агенција „Ипсос Стратеџик Пулс“.
  • Религиозната разновидност преку објективот на студентите
    риесетина студенти на Високата школа со различна религиозна вероисповед учеа за другите религии преку фотографирање на карактеристичните елементи на неколку верски објекти.
  • Односите со јавноста треба да го штитат јавниот интерес
    Високото образование и континуираното усовршување на професионалците за односи со јавноста е неопходно за да се зајакне отчетноста на инситуциите, стратегиското раководење со компаниите и општествената одговорност.
  • Претседателот на IPRA прв пат во Македонија
    Високата школа, во соработка со Канцеларијата на УНЕСКО од Венеција организира тркалезна маса „Глобалните трендови и иновациските комуникации во односите со јавноста“ во понеделник на Скопски саем.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Над 60-тина факултети за новинарство од цела Европа учествуваа на Годишното Собрание на Европската асоцијација за обука на новинари (ЕЈТА) што се одржа на средината на мај 2011 година во Лондон.

Високата школа за новинарство и за односи со јавноста, како член на оваа организација, ја потврди соработката со европските колеги со пријава за учество во разни проекти за студенти по новинарство, како и средби на кои беше утврдена можност за размена на искуства и размена на студенти со други факултети.

Истовремено, Високата школа договори посета во Скопје на професори од Данската школа за медиуми и комуникации, Универзитетот за применети науки од Зволе, Холандија и Универзитетот од Линколн, Велика Британија за креирање на програмата за студии од втор циклус (стручни специјалистички студии) на двете насоки: за медиуми и за стратегиски комуникации. Утврдувањето на програмата ќе се случи во Скопје на крајот на јуни или почетокот на јули на еднодневна работилница.

Во рамките на овој годишен настан, Високата школа го презентираше студентскиот ТВ прилог како дел од проектот Rise and Fall/Music во кој со свои трудови учествуваат студенти од други европски факултети за новинарство.